רפאל גריל בר קבלה את כשרותו של הרב מחפוד

    אתר קול חי No Comments on רפאל גריל בר קבלה את כשרותו של הרב מחפוד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשורה חדשה ומשמחת לציבור המהדרין בכשרות. לאחר תהליך מוקפד ומדוקדק, הוענקה בחודש האחרון למסעדת 'רפאל גריל-בר', תעודת כשרות חדשה מטעם וועד הכשרות – בד"ץ יורה דעה- הרב מחפוד ובהתאם לכך המסעדה הינה בהשגחתו המהודרת של הרב מחפוד.

    מוועד הכשרות של בד"ץ יורה דעה נמסר, כי לצורך ההשגחה במקום, נערך ביקור מקדים בהשתתפות רבני הבד"ץ: הגאון רבי שלמה מחפוד, הרב שלמה רווה ונציגי וועדת הכשרות.

    הצוות ערך בדיקה והדרכה מקיפה במקום, על מנת להבטיח כשרות מהודרת ללא כל חשש.
    "אנו שמחים על האפשרות שניתנה לנו להעניק כשרות מהודרת במסעדה איכותית, המכבדת את קהל לקוחותיה ומאפשרת גם לציבור המהדרין ליהנות מגורמה כשר ללא כל חשש", אומרים בוועדת הכשרות.

    ששון מרזייב, בעלים במסעדת רפאל גריל-בר אומר: "אנו גאים להציג ב'רפאל גריל-בר' סטנדרט גבוה בכל התחומים, במיוחד גם בכשרות. יצאנו במהלך לקבלת הכשרות החדשה, מתוך היענות לביקוש הציבור ובמטרה להרחיב את קהל הלקוחות- ולאפשר לעוד אלפי סועדים ליהנות ממסעדת גורמה איכותית, למהדרין מן המהדרין, ללא כל חשש. עמלנו רבות כדי להציע מסעדת צמרת כשרה למהדרין, עם אוכל מצוין, עיצוב סביבתי מרהיב, שירות אדיב ועכשיו גם כשרות מהודרת למהדרין מן המהדרין מתוך אמונה כי גם למהדרין בכשרות מגיע ליהנות מחוויה קולינארית משובחת".

    מחפוד

    מחפוד



    0 תגובות